سفری حیرت‌انگیز را در قلمرو طراحی شهربازی آغاز کنید، جایی که تلفیقی از خلاقیت و درخشش مهندسی، باورنکردنی‌ترین تجربیات را به وجود می‌آورد. در این کاوش گسترده، به دنیای پیچیده بزرگ‌ترین سازندگان شهربازی در سطح جهان می‌پردازیم و داستان‌هایی جادویی را که رویاها را به واقعیت‌های ملموس و الهام‌بخش تبدیل می‌کند، آشکار می‌کنیم.

والت دیزنی: ساخت قلمروهای مسحور شده

در خط مقدم کاوش ما والت دیزنی قرار دارد، نامی مترادف با افسون. با میراثی که عمیقاً در داستان سرایی ریشه دارد، تیم خیال‌پردازان دیزنی دنیایی از شگفتی و هیجان را تداعی می‌کند. از قلعه نمادین سیندرلا گرفته تا مناظر آینده نگرانه Tomorrowland، هر پارک دیزنی گواهی بر تخیل بی نظیر و توجه به جزئیات است که دیزنی را در قلمرو طراحی شهربازی متمایز می کند.

دیزنی در دنیای خود شخصیت‌های دوست‌داشتنی، سواری‌های پیشرفته، و محیط‌های غوطه‌ور را به‌طور یکپارچه ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای فراتر از سرگرمی‌های صرف ایجاد کند.

Universal Creative : فراتر از مرزهای تخیل

Universal Creative به عنوان یک نیروگاه ظاهر می شود و با هر پروژه جدید مرزهای تخیل را جابجا می کند. پارک‌های جهانی که به‌خاطر تبدیل فیلم‌های پرفروش به تجربه‌های ملموس و همه‌جانبه شهرت دارند، بازدیدکنندگان را به قلب جهان‌های سینمایی منتقل می‌کنند.  Universal Creative به‌طور یکپارچه فناوری، داستان‌سرایی و معماری را با هم ادغام می‌کند تا جاذبه‌هایی با الهام از فرنچایزهایی مانند پارک ژوراسیک، هری پاتر و ترانسفورمرز ایجاد کند.

در مسیر تکامل فرآیند خلاق یونیورسال دقت کنید، برنامه‌ریزی دقیق و نوآوری‌هایی را که برای ایجاد جاذبه‌هایی که نه تنها سرگرم‌کننده هستند، بلکه ماهیت تجربیات پارک موضوعی را دوباره تعریف می‌کنند، بررسی کنید.

Bolliger & Mabillard: هنر ترن هوایی

با توجه به به صنعت ترن هوایی، با Bolliger & Mabillard (B&M)، صنعتگران برتر دنیای ترن هوایی مواجه می شویم. B&M که به دلیل تعهد خود به سواری های روان و هیجان انگیز شناخته شده است، به عنوان رهبر این صنعت جایگاه ویژه‌ای دارد.

B&M همچنان استانداردهای این صنعت را تعیین می کند و هیجان هایی را ارائه می دهد که در بین علاقه مندان به لوازم تفریحی و شهربازی در سراسر جهان طنین انداز می شود.

Intamin: استادان هیجان و نوآوری

Intamin، مخفف “تاسیسات تفریحی بین المللی” به عنوان چراغی از نوآوری و جاذبه های رکورد شکن خودنمایی می‌کند. سیر تکامل طرح‌های جسورانه Intamin را ببینید، از دستگاههای پرتابی با سرعت بی‌سابقه گرفته تا بالا بردن برخی از بلندترین ترن هوایی‌های جهان. 

به عنوان یک کسب و کار خانوادگی کوچک و محلی تأسیس شد و در طول چندین نسل با دقت به یک کارخانه سرگرمی بزرگ و بین المللی تبدیل شد. Intamin سخت تلاش کرده است تا نامش مترادف با وسایل تفریحی غیرعادی و متناسب با نیاز باشد. هر نوآوری نشان دهنده نقطه شروع برای بعدی است.

Mack Rides

مک رایدز که کمپانی آلمانی است، ترکیبی غنی از سنت و نوآوری را به چشم‌انداز شهربازی می‌آورد. مسیر پیشرفت آنها را از آغاز کارشان در قرن 18 تا وضعیت فعلی آنها به عنوان رهبران جهانی طراحی دستگاههای سواری دنبال کنید. 

مک رایدز در سال 1780 توسط پل مک در آلمان تأسیس شد، جایی که ساخت واگن‌ها کار اصلی آنها بود. صد سال بعد، مک شروع به ساخت کالسکه و کاروان برای سیرک کرد، اما تا سال 1920 بود که آنها شروع به تولید وسایل سواری در نمایشگاه کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *