01

مشاوره، مطالعه، تحقیق و بررسی مجموعه تفریحی و شهربازی

تیم سین در مرحله اول مطالعاتی را جهت احداث مجموعه انجام داده و از هر لحاظ امکان سنجی، آنالیز و طبق تحقیقات صورت گرفته پیشنهاداتی را ارائه میدهند. بر اساس این مطالعات انتخاب موضوع، میزان سرمایه گذاری، بررسی بازار هدف، بازگشت سرمایه، ارائه طرح توجیه پذیر و جدول زمانبندی خدمت کارفرما ارائه میگردد.

02

پلان و چیدمان، جانمایی تجهیزات و دستگاه های شهربازی

ارائه پلان و چیدمان و مشخص نمودن محل قرار گیری دستگاه ها و تجهیزات از مهمترین مراحل احداث میباشد. در این مرحله تیم سین ارائه لیست تجهیزات بهمراه مشخصات فنی، محاسبه میزان برق مصرفی، وزن تجهیزات، پلان های زیر ساخت را ارائه میدهد.
03

طراحی ، تمینگ و دیزاین مجموعه تفریحی و شهربازی

ذهن خلاق و ایده های نو و بروز دپارتمان طراحی سین با در نظر گرفتن جذابیت های بصری، اقلیمی و فرهنگ بومی، ایده ها را در طراحی محیطی و گرافیکی به صورت طرح پیشنهادی و کانسپت های معماری ارائه می نمایند. تعریف مفهوم ایده،انتخاب کردن موضوع طراحی، ارائه عنوان و نماد، شخصیت و داستان پردازی در این مرحله انجام میشود.
04

پیاده سازی و اجرای طراحی شهربازی

گروه اجرایی تیم سین با تجربه تخصصی و فنی چندین ساله در پروژه های متعدد تفریحی و همچنین مجهز بودن کارگاه های حجم سازی و اجرایی سعی در ارائه خدمات با کیفیت، با مناسبترین قیمت را دارد.
05

ساخت، تجهیز و خرید دستگاه های شهربازی

تیم سین جهت تجهیز و خرید دستگاه ها با ارتباطات داخلی و بین المللی بسیار قوی این امکان را به شما میدهد تا از پرداخت هزینه های اضافی به واسطه ها جلوگیری و با قیمت مناسب و بهترین کیفیت خریداری کنید.
06

سیستم اتوماسیون کارتی شهربازی

قلب تپنده يك شهربازي سيستم كنترل ميزان فروش و حسابداری شهربازی می باشد. مديريت آسان مجموعه و كنترل ميزان درآمد حاصل از آن از يك سو و ترغيب مشتريان به استفاده بيشتر از دستگاه‌های بازی از سوی ديگر، دغدغه هميشگی مالكين شهربازی بوده است. با استفاده از سيستم اتوماسيون این نیاز برطرف شده است.
07

 نصب دستگاه و آموزش به پرسنل شهربازی

جذب و آموزش به پرسنل مجموعه تفریحی توسط تیم مجرب سین انجام میشود و همچنین تیم سین جهت کاهش هزینه های اضافی تعدادی نیروی فنی و الکتریکال را جهت تعمیر و نگهداری تجهیزات آموزش میدهد. آموزش به پرسنل و مدیران بعد از راه اندازی به مباحث امنیت سرویس دهی کمک میکند.
08

مدیریت مجموعه تفریحی و شهربازی

مدیریت، نحوه سرویس دهی به مشتریان، خدمات، امنیت، نگهداری و بروزرسانی تجهیزات از مسائل مهم در مدیریت شهربازی می باشد. تیم سین با بهره گیری از تجارب برترین مدیران صنعت تفریحات امکان آموزش به مدیران و مدیریت فضای تفریحی را دارا می باشد.